.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توفان جان 4 نفر را در مازندران گرفت
توفان شب گذشته مازندران‌ از سرعت باد دو هفته گذشته كه 120 كيلومتر در ساعت اعلام شد، كمتر بود اما خسارت‌هاي آن بيشتر ‌است.وي با تاكيد بر توجه به سازه‌هاي سنگين در ساخت واحد‌‌هاي مسكوني و تاسيساتي تصريح كرد: در اين زمينه مسئولان نظام مهندسي ساختمان استان و دفتر فني استانداري مازندران بايد به سازندگان تاسيسات دولتي و خصوصي ‌اجبار كنند تا سازه‌هاي سبك مقاوم‌تر ساخته شود...
توفان جان 4 نفر را در مازندران گرفت

معاون عمراني استانداري مازندران گفت: بر اثر توفان شب گذشته چهار نفر جان خود را از دست دادند كه تاكنون هويت سه نفر مشخص شده و يك نفر نيز در ليست مفقودان قرار دارد.

به گزارش شمال نیوز، عيسي هاشمي حيدري صبح امروز در جلسه فوق‌العاده ستاد حوادث غير مترقبه استان مازندران اظهار داشت: توفان شب گذشته مازندران‌ از سرعت باد دو هفته گذشته كه 120 كيلومتر در ساعت اعلام شد، كمتر بود اما خسارت‌هاي آن بيشتر ‌است.

وي با تاكيد بر توجه به سازه‌هاي سنگين در ساخت واحد‌‌هاي مسكوني و تاسيساتي تصريح كرد: در اين زمينه مسئولان نظام مهندسي ساختمان استان و دفتر فني استانداري مازندران بايد به سازندگان تاسيسات دولتي و خصوصي ‌اجبار كنند تا سازه‌هاي سبك مقاوم‌تر ساخته شود.

هاشمي با اشاره به تكرار توفان در مازندران در چهارشنبه هفته جاري از آماده‌باش تمام نيرو‌هاي خدماتي و امدادي مازندران خبر داد و تصريح كرد: ادعا نداريم كه مي‌توانيم خسارت‌ها را به صفر برسانيم اما مي‌توانيم براي رسيدن به خسارت صفر تلاش كنيم.

معاون عمراني استانداري مازندران با اشاره به اينكه كشورمان جزو 10 كشور نخست حادثه‌خيز دنيا است، بيان داشت: آمادگي در مقابل اين حوادث لازم و ضروري است.

وي از آمادگي لشگر 25 كربلا براي كمك به كار امداد‌رساني و خدمات‌رساني به حادثه‌ديدگان توفان شب گذشته خبر داد و گفت: نياز‌هاي اصلي كه براي آوار‌برداري احتمالي و جمع‌آوري خسارت‌ها است، شامل لودر، گريدر، بيل مكانيكي، جرثقيل و كاميون است و در حال تهيه آنها هستيم.

مدير‌عامل شركت توزيع برق مازندران نيز در اين جلسه گفت: در شهرستان ساري بر اثر توفان شب گذشته 60 تير برق شكسته شد.

منوچهر جعفري بيشترين خسارت را متعلق به سه راهي فيروزكنده تا ساخل دريا عنوان كرد و اظهار داشت: انتظار مي‌رود تا بعد از ظهر برق اين تاسيسات وصل شود.

وي از حضور پيمانكاران بلافاصله بعد از وقوع توفان در مسير حوادث خبر داد و تصريح كرد: اكيپي نيز به شهر سورك اعزام شدند تا مشكل روستاهاي اطراف را حل كنند.

جعفري از اعزام تمام نيروهاي خدماتي و تخصصي به مناطق آسيب ديده خبر داد و بيان داشت: تمام تلاش بر اين است كه برق تمامي روستاهاي آسيب ديده وصل شود.

وي تاكيد كرد: برگشت به حالت اوليه برق در مناطق آسيب ديده نياز به دو تا سه روز زمان نياز دارد تا به ‌صورت اساسي نيازمندي‌هاي ناشي از خسارت جبران شود.

‌مدير عامل شركت توزيع برق مازندران در پايان گفت: 30 اكيپ توزيع برق به سمت دريا و شهر سورك نيز اعزام شدند.

محمود احمدي-خبرنگار شمال‌نيوز




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.